Wednesday, December 21, 2016

Anniversary

Assalamualaikum wbt.



Allah.. Lama dah tak menulis dekat blog ni (last post berkenaan my 1st month anniversary).

Alhamdulillah wa syukurillah.

Usia pernikahan kami masuk tahun ke4 (and still long way to goooo...)

Hubb = Cinta gicheww


Masih dalam proses suai & menyesuaikan.

Terima kasih suami kerana menerima saya & anak (anak, insyaAllah).

We love you to the moon & back.

Cia cia cia


Dan terima kasih juga kerana sudi jadi travel partner saya (walaupun most of the time memenatkan yet enjoyable).
Waktu travel tu lah it will reveal our true selves.

Dengan sesatnya. Dengan mendaki bukitnya. Dengan kaki melecetnya. Dengan tapak kasut tercabutnya, etc.
Ianya pasti akan jadi topik perbualan kita di hari tua :)























May Allah bless our marriage with lotsa lotsa lotsa kids loves.

Terima kasih kerana membawa saya & anak (anak) melihat dunia.
Semoga di kemudian hari melihat syurga. AMEEN. (Cia cia cia. Ayat pickup line)

Macam biasa, kita jual pantun seround:

Kali pertama bertentang mata,
Tika akad nikah jadi bicaramu,
Tak aku sangka kau dan aku saling tercipta,
Sebagai pelengkap kau dan aku.

(Muntah hijau)

Wassalam.

Nursyahida Abdul Rashid
22.12.2016

No comments:

Post a Comment